صنعت بانکداری خصوصی آسیا همچنان دستخوش تغییر است. ابزارهای دیجیتال بقای بانک ها را تضمین می کنند. با این حال ، تماس شخصی ، اولین قدم به سوی یک رابطه مبتنی بر اعتماد است.

توسط Reto Marx ، رئیس تجارت مشتری ، شعبه VP Bank Singapore

خدمات مشاوره مالی در مقایسه با چند سال پیش تکامل یافته است. مشتری ها آگاه تر ، موبایل و خواستار هستند. سایر چالش ها شامل مقررات سختگیرانه تر و نیاز روزافزون به شفافیت است. در همین حال ، پروفایل های لازم برای مشاورین مشتری نیز در جهت همگام با انتظارات مشتری تکامل یافته است.

مهارت های مورد نیاز برای ارائه خدمات عالی و جامع مشاوره در مورد مشتری امروزه حتی بیشتر است. علاوه بر این ، گرایش به مشتریان بزرگتر نیاز به دانش در خدمات مشاوره مدیریت ثروت دارد ، که باید با تخصص های همپوشانی در قانون مالیه و مالی همراه باشد.

پیشنهادات خدمات برجسته

عوامل اصلی موفقیت رقابت پذیری بانک VP Group شامل تلاش های توسعه بازار است که به خارج از بازارهای داخلی گسترش می یابد و بهبود مداوم در مهارت های مشاوره از طریق آموزش و گواهینامه ها. در همین راستا ، ارائه خدمات برجسته و راه حل های سفارشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سایر عوامل مهم شامل بهینه سازی کارآیی و کیفیت ، تأمین امنیت منابع و فرایندها ، ارائه خدمات و محصولات درجه یک و تمرکز بر شایستگی های مشاور است.

مدل های جدید در مشاوره سرمایه گذاری

برای یک بانک بوتیک مانند VP Bank – که تجارت اصلی آن برخلاف بانکداری خرده فروشی است در بانکداری خصوصی – هیچ جایگزینی برای تماس شخصی وجود ندارد. خدمات مشاوره مشتری بصورت دیجیتالی مدلی است که ارتباط شخصی با مشاوران و متخصصان را تسهیل می کند. از همه مهمتر ، نیازهای پیشرفته تر مشتری را می توان با این روش شناسایی و نیازهای آینده را پیش بینی کرد.

منابع دیجیتال از مشاوران مشتری با این فرآیند پشتیبانی می کنند ، و همه چیز را از آماده سازی جلسه تا اقدامات پیگیری را تسهیل می کنند. استفاده از تبلت به مشاوران این امکان را می دهد تا پیشنهادات سرمایه گذاری را به طور مستقیم در طول جلسه مشتری شبیه سازی کنند و مشتریان و مشاوران را برای انجام مشترک تعدیل و سفارش سفارش دهند. بنابراین تغییرات پورتفولیو برای مشتریان بسیار شفاف تر و قابل درک تر است. در طول جلسه می توان یک ارزیابی آگاهانه انجام داد و مشاوران مشتری آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه توضیحات هستند. VP Bank تبلت ها و نرم افزارهای مشاوره ای را با موفقیت بسیار مستقر کرده است.

زمینه های مهم اعتماد مشتری و دیجیتالی شدن

خدمات مشاوره ای سرمایه گذاری شخصی و پرتفوی محور ارزش افزوده واقعی را برای مشتری ایجاد می کند. یک ابزار مشاوره ای متشکل از نرم افزارهای تخصصی پشتیبانی بهینه را برای خدمات مشاوره ای سرمایه گذاری منظم و با کیفیت بالا فراهم می کند. همچنین اندازه گیری کامل الزامات نظارتی را در نظر می گیرد ، خصوصاً در مورد نظارت نمونه کارها. در همین حال ، مشتریان از شفافیت و مسئولیت پذیری بیشتری در رابطه با خدمات مشاوره ای در زمینه سرمایه گذاری ، مستندات بهتر و امنیت بیشتر از طریق نظارت مداوم به سبد سهام برخوردار هستند. زاویه ها و اجرای استراتژی مناسب برای یک سرمایه گذاری پیشنهادی. در همین حال ، نمونه کارها برای اطمینان از مطابقت با پروفایل های ریسک مشتری و سایر شرایط مورد نظارت قرار می گیرد.

Safely Ahead With VP Bank's Strategic Asia

در آسیا ، VP Bank خود را بعنوان «بوتیک» قرار داد. بانک »است که ارائه می دهد راه حل درجه یک برای برآورده کردن استانداردهای خواستار. VP Bank در مراکز مهم مالی آسیا نمایندگی می شود. این شرکت دارای یک شرکت مدیریت دارایی و یک دفتر نمایندگی در هنگ کنگ و همچنین شعبه ای در سنگاپور است که در مجموع حدود 80 کارمند دارد.

مدل تجاری این بانک در آسیا نیز بر اساس دو ستون استراتژیک بانکداری خصوصی و واسطه ها بنا شده است. بازارهای هدف شامل آسیای جنوب شرقی ، به ویژه سنگاپور ، اندونزی ، مالزی و تایلند و همچنین آسیای شمالی با تمرکز بر چین بزرگ است.

مدل های خدمات منطقه ای با محور

تعداد فزاینده مشتری های واسطه. در آسیا نیز فرصتهای امیدوارکننده ایجاد می کند. در این بخش ، VP Bank مدل های خدمات منطقه ای خود را برای معتمدان و مدیران دارایی های خارجی و همچنین پشتیبانی شخصی ارائه می دهد. توسعه مشارکتهای استراتژیک نیز در حال پیشرفت است. مشتریان از دسترسی مستقیم بازار به میزهای تجاری VP Bank در سنگاپور و لیختن اشتاین / سوئیس ، که مناطق اصلی آن را پوشش می دهد ، بهره می گیرند.

VP Bank با اضافه کردن مدیران ارشد روابط ، مشاوران سرمایه گذاری ، برنامه های ثروت و املاک ، شعبه سنگاپور خود را گسترش می دهد. در سال 2018 نیز ما به طور قابل توجهی خط محصولات خود را با پیشنهادهای خاص برای مشتریان آسیایی خود گسترش دادیم.

فرصت عالی در بازار چین

در ژوئیه 2019 ، VP Bank و Hywin Wealth Management (چین) قصد خود را برای ایجاد مشترک یک بستر همکاری مستقر در هنگ کنگ اعلام کرد تا بتواند تقاضای چینی های ثروتمند را برای خدمات پیشرفته مدیریت دارایی در داخل و خارج از کشور برآورده کند. این همکاری برنامه ریزی شده فرصتی عالی برای گسترش فعالیتهای تجاری ما در بازار چین و ادامه موفقیت استراتژی گروه آسیا VP Bank با یک شریک کاملاً حرفه ای و شناخته شده در چین است.


Reto Marx مدیرعامل Client Business در VP Bank در سنگاپور از ژانویه سال 2019. او یک شهروند سوئیس با بیش از 25 سال تجربه در بخش مالی است ، از جمله بیش از 17 سال در مرکز مالی سنگاپور که به دنبال منطقه آسیا و اقیانوسیه است. در نقش خود به عنوان رئیس مشاغل مشتری ، وی مسئولیت حوزه های بانکداری خصوصی ، واسطه ها و مشاوره سرمایه گذاری و خزانه داری را بر عهده دارد.


VP Bank Group
VP Bank Ltd در سال 1956 تأسیس شد و یکی از بزرگترین بانکها در لیختن اشتاین با 933 کارمند در پایان سال 2018 (معادل تمام وقت 868). این دفتر در حال حاضر دارای دفترهایی در وادوز ، زوریخ ، لوکزامبورگ ، سنگاپور ، هنگ کنگ و جاده تاون در جزایر ویرجین انگلیس است. VP Bank Group مدیریت مدیریت دارایی و مشاوره سرمایه گذاری را برای افراد خصوصی و واسطه ها ارائه می دهد. با توجه به معماری باز ، مشتریان از مشاوره مستقل بهره مند می شوند: محصولات و خدمات موسسات مالی پیشرو و همچنین راه حل های سرمایه گذاری درون خانه در توصیه های مشتری گنجانده شده است. VP Bank در بورس اوراق بهادار SIX ذکر شده است و دارای رتبه «A» از Standard & Poor's است. بانک دارای ترازنامه سالم و پایه سرمایه است. سهامداران لنگرگاه آن نمای طولانی مدت را تضمین می کنند ، استمرار ، استقلال و همچنین پایداری را تضمین می کنند.

VP Bank Ltd شعبه سنگاپور
VP Bank Ltd شعبه سنگاپور یک بانک خصوصی بوتیک با فلسفه تجارت مشتری محور است. VP Bank Ltd با حضور در سنگاپور در سال 2008 حضور یافت. VP Bank Ltd شعبه سنگاپور اکنون حدود 70 کارمند دارد.
شعبه VP Bank با مسئولیت محدود سنگاپور راه حل های تخصصی مدیریت ثروت و خدمات اداری خانوادگی را برای مشتریان با ارزش خالص بالا و مدیران دارایی حرفه ای ارائه می دهد و به حمایت و رشد ثروت مشتریان خود اختصاص داده است. این بانک مجموعه کاملی از خدمات را در مدیریت ثروت ارائه می دهد. جدا از مدیریت ثروت خصوصی ، VP Bank Ltd شعبه سنگاپور خدمات کاملی را برای مدیران دارایی و سایر واسطه های مالی ارائه می دهد. ارائه خدمات شامل یک بستر تجاری ، خدمات بانکی – از جمله بانکداری الکترونیکی و بانکداری تلفن همراه – و پشتیبانی عملیاتی است. ترتیبات مشارکت با متخصصان شامل مشاوره سرمایه گذاری متناسب ، راه حل های مدیریت اختیاری و خدمات متولی می باشد.

.