این مجموعه از بازاریابی رسانه های اجتماعی و اطلاعیه های استخدام جدید ، تلفیقی از خلاصه نامه های هفته گذشته از خبرنامه روزنامه ما زمین زمین است. برای عضویت در اینجا کلیک کنید و هر روز صبح اخبار بیشتری از این دست را به صندوق ورودی خود تحویل دهید.

برنامه ریزی رویداد در لینکدین. LinkedIn یک ویژگی جدید Events را گردآوری کرده است که ایجاد و اشتراک گذاری اطلاعیه های رویداد را آسان می کند. این ویژگی را می توانید در صفحه "Community" در سمت چپ خبرنامه مشاهده کنید و به کاربران امکان می دهد توضیحات رویداد ، تاریخ ، زمان ، محل برگزاری خود را وارد کرده و اتصالات را با استفاده از فیلترهایی مانند مکان ، شرکت ، صنعت و مدرسه وارد کنند. Ajay Datta ، رئیس محصول LinkedIn هند ، می نویسد: "شما قادر خواهید بود به یکپارچه سازی ایجاد کنید و به رویدادهای حرفه ای بپیوندید ، اتصالات خود را دعوت کنید ، رویداد خود را مدیریت کنید ، با سایر شرکت کنندگان گفتگو داشته باشید و بعد از پایان رویداد بصورت آنلاین در ارتباط باشید." پس از ارسال یک رویداد ، کاربران می توانند شرکت کنندگان را پیگیری کنند ، به روزرسانی های خود را ارسال کرده و با کاربرانی که از آنها دعوت شده اند تعامل برقرار کنند. کاربرانی که دعوت یک رویداد را روی سیستم عامل پذیرفته اند ، می توانند رویدادهای خود را در زیر "شبکه من" مشاهده کنند.

توییتر از سیاست های خود برای رهبران جهان دفاع می کند. توییتر برای دفاع از سیاست های خود برای دفاع از محتوای رهبران جهانی که در غیر این صورت ممکن است ممنوع باشد ، دفاع می کند. این شرکت پس از ذکر سناریوهای اجرایی برای اینکه چرا ممکن است صدای جیر جیر یک چهره سیاسی مانند "ترویج تروریسم" و "تهدیدهای روشن و مستقیم خشونت علیه یک فرد" را حذف کند ، می گوید: "ما از طرف خطا خواهیم کرد. از ترک مطالب در صورت وجود منافع واضح در این زمینه. "این شرکت گفت که این مسئله را می فهمد چرا کاربران می خواهند بله / خیر تصمیماتی راجع به آنچه مجاز است تصمیم بگیرند ، اما این ساده نیست:" ماموریت ما این است که مجمعی را فراهم کند تا مردم بتوانند از آن مطلع شوند و مستقیماً رهبران خود را درگیر کنند. "

Reddit در برابر قانون گذاران فشار می آورد. روز چهارشنبه ، مدیران Reddit ، گوگل و بنیاد الکترونیکی Frontier در مورد اصلاحات احتمالی در قانون شأن ارتباطات سال 1996 که اکنون توسط نمایندگان مجلس در نظر گرفته شده است ، سؤالاتی را از کنگره در نظر گرفتند ، به ویژه بخش 230 این قانون که به سکوی رسانه های اجتماعی مصونیت می دهد از مسئولیت محتوا برخوردار شوند. ارسال شده توسط کاربران به گزارش رویترز ، "قانونگذاران هردو حزب بزرگ سیاسی گفتند كه كنگره می تواند برای محدود كردن مصونیت شركتها تغییرات دیگری در قانون ایجاد كند." مدیر عامل شرکت Reddit ، استیو هافمن ، نظرات خود را در وبلاگ Reddit's Reddit's Up ، رونمایی کرد و توضیح داد که چرا بخش 230 برای این شرکت بسیار مهم است: "Reddit از مدل دیگری برای تعدیل محتوا از همسالان ما استفاده می کند – موردی که جوامع را توانمند می کند" و این مدل به بخش 230 اعتماد دارد. من اینجا هستم زیرا حتی تغییرات جزئی در قانون عواقب بزرگی را برای تجارت ما ، جوامع ما و رقابت کمی در صنعت ما باقی می گذارد. "

روشی آسان تر برای ایجاد تبلیغات داستان. فیس بوک در حال راه اندازی الگوهای قابل تنظیم برای تبلیغات استوری است که می تواند در فیس بوک ، اینستاگرام و مسنجر مورد استفاده قرار گیرد. این قالب ها به تبلیغ کنندگان اجازه می دهند که پس از بارگذاری دارایی های خلاقانه خود در Ads Manager ، انواع مختلفی از طرح ها را انتخاب کنند و با ابزار ویرایش همراه شوند تا گزینه های رنگی ، متن و برداشت محصول را انتخاب کنند. فیس بوک در وبلاگ خود می نویسد: "ما ایجاد هرگونه مشاغلی از هر اندازه ، ایجاد مکان های داستانی تمام صفحه را آسانتر می کنیم." Streetbees از افزایش 40 درصدی در نصب برنامه های افزایشی و کاهش 29 درصدی هزینه در هر کلیک بر روی برنامه افزودنی هنگام استفاده از الگوهای جدید خبر داد.

اینستاگرام ویژگی های جدید امنیت داده را راه اندازی می کند. اینستاگرام با ویژگی جدیدی که به آنها امکان حذف برنامه های شخص ثالث متصل به حساب خود را می دهد ، کنترل بیشتری بر داده های خود در اختیار کاربران قرار می دهد. در زیر صفحه "تنظیمات" در برنامه ، کاربران می توانند بر روی "Security" کلیک کنند تا گزینه "برنامه ها و وب سایت ها" را پیدا کنند. از آنجا ، کاربران می توانند برنامه های شخص ثالث را حذف کنند تا از دسترسی آنها به اطلاعات خود جلوگیری کنند. پلت فرم رسانه های اجتماعی همچنین در حال راه اندازی صفحه مجوز است که تمام اطلاعاتی را که شخص ثالث درخواست دسترسی به آن را دارد ، درج می کند. کاربران می توانند دسترسی مستقیم به داده های خود را مستقیماً از صفحه مجوز لغو کنند. متأسفانه ، ممکن است مدتی طول بکشد تا همه کاربران به ویژگیهای جدید دسترسی پیدا کنند – گزارش اینستاگرام آنها طی شش ماه آینده منتشر می شود.

Reddit محتوای خود را به Snapchat باز می کند. Reddit از ادغام Snapchat جدید خبر داد ، و این امکان را برای کاربرانی که Snapchat در دستگاه تلفن همراه خود بارگیری کرده اند به اشتراک گذاشتن پست های Reddit در برنامه آسان است. "کافیست روی نماد" اشتراک "در یک تصویر ، متن یا پست مبتنی بر پیوند در برنامه iOS Reddit ضربه بزنید و گزینه Snapchat را انتخاب کنید. سپس چند دوست را برای ارسال پیام انتخاب کنید یا آن را به Story خود اضافه کنید. "Reddit در وبلاگ Upvote خود می نویسد. پس از ارسال به Snapchat ، محتوا شامل یک برچسب با آرم Reddit و اطلاعات منبع می شود. این اولین ادغام به اشتراک گذاری محتوا برای Reddit است. محتوای شارپ شده محدود به پست های انجمن ها و جوامع "ایمن برای کار" است که در سکوی خوبی قرار دارند. در زمان راه اندازی ، این ویژگی فقط در iOS موجود است ، اما به زودی در دستگاه های Android اجرا می شود.

خبر بد بیشتر برای Facebook Pesra. چیزهای خوبی برای پروژه رمزنگاری حساب Libra Facebook نیست. هفته گذشته ، پی پال اعلام کرد مشارکت خود را در این شبکه جلب کرده است و اکنون eBay ، Stripe ، Visa و Mastercard از این پرونده پیروی می کنند. طبق گفته Gizmodo ، تنها دو شریک باقی مانده در سیستم عامل پرداخت Mercado Pago و PayU هستند. ویزا گفت که این ارزیابی همچنان به ارزیابی پروژه ادامه خواهد داد و تصمیم نهایی آن براساس توانایی انجمن ارزشمند برای تحقق انتظارات نظارتی خواهد بود.

سخنگوی ویزا گفت: "علاقه مكرر ویزا به كلیسا از این باور ناشی می شود كه شبکه های مستقر در بلاكچین می توانند ارزش پرداختهای دیجیتالی ایمن را به تعداد بیشتری از افراد و مكانها ، به ویژه در بازارهای نوظهور و در حال توسعه ، افزایش دهند." CNBC هنگامی که فیس بوک در ابتدا انجمن Libra را راه اندازی کرد ، 28 شرکت داشت که موافقت کردند که جزئی از این گروه شوند. این تعداد اکنون 22 است – با هریک از اعضا موافقت می شود 10 میلیون دلار هزینه برای پرداختن به بخشی از انجمن بپردازند و از حق رای برخوردار باشند. به گزارش CNBC ، انجمن ترازو قرار است هفته آینده در ژنو برای بررسی منشور و اعضای هیئت مدیره برگزار شود.

Pinterest Lite. پینترست تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که بستر آن در بازارهای نوظهور در دسترس کاربران است. این شرکت هفته گذشته برنامه Pinterest Lite را راه اندازی کرد و به کاربران برنامه ای ارائه می داد که سریعتر بارگیری می شود و فضای کمتری را در دستگاه تلفن همراه خود جای می دهد. این دومین نسخه برای ارائه نسخه Lite از برنامه است – طبق گفته TechCrunch ، برنامه Pinterest Lite سال گذشته از Google Play کشیده شد. به گزارش TechCrunch ، آخرین برنامه Lite نتیجه پروژه ای است که Pinterest در ژوئیه سال 2017 با تشکیل تیمی که وظیفه بازنویسی برنامه وب موبایل خود را از ابتدا به عنوان یک برنامه وب مترقی را آغاز کرده است ، آغاز کرد. برنامه جدید به گونه ای طراحی شده است که در برنامه های داده محدود ، تجربه کاربری بهتری را برای افرادی که در محیط کم پهنای باند قرار دارند ، ارائه دهد.

مقدمات تعطیلات فیس بوک. فیس بوک برای تبلیغ تعطیلات ، الگوهای جدید تبلیغاتی Story را در فیس بوک ، اینستاگرام و مسنجر به نمایش می گذارد. وی گفت: "ما می دانیم که مشاغل دارای منابع و زمان محدود هستند و ممکن است همیشه ایجاد دارایی های جدید برای تبلیغات تبلیغاتی ممکن نباشد. بنابراین ، ما ایجاد و ایجاد دارایی های تمام صفحه عمودی برای همه مشاغل را آسانتر کرده ایم. " برای مسنجر ، این شرکت در هفته های آینده پاسخ های فوری را در دست می گیرد تا مشاغل بتوانند به طور خودکار به ارتباطات مشتری پاسخ دهند و برای سوالات متداول پاسخ های ذخیره شده ایجاد کنند. همچنین امکان تنظیم "پیام خارج" در مسنجر برای بسته شدن یک تجارت وجود دارد.

برنامه جدید توییتر برای کاربران Mac. توییتر بعد از غروب آفتاب سرویس گیرنده دسک تاپ خود در سال گذشته ، برنامه جدید توییتر را برای مکینتاش راه اندازی کرده است ، اما فقط در آخرین نسخه macOS Catalina موجود است. به گزارش TechCrunch ، توییتر در ماه ژوئن گزارش داد که قصد دارد از Mac Catalyst اپل ، ابزاری که به توسعه دهندگان امکان می دهد برنامه های iPad را به دسک تاپ Mac وارد کنند ، گزارش دهد. TechCrunch با استناد به اینكه بسیاری از كاربران برای اعتماد به برنامه های شخص ثالث مانند TweetDeck یا برنامه های پولی مانند Twitterific 5 یا Tweetbot 3 متوقف شده اند ، نوشتند: "توییتر یكی از برنامه های كاتالیزور بسیار پیش بینی شده بود." برنامه طبق گفته TechCrunch ، برنامه جدید رایگان است و رابط با بقیه برنامه های پلتفرم توییتر سازگار است ، اما جدول زمانی به روز نمی شود.

در حال حرکت

آژانس تبلیغاتی تلویزیونی مستقر در مینیاپولیس و معماران بازاریابی Marin Suska را به عنوان VP جدید رشد مشتری استخدام کرد. سوسکا مدیر سابق خدمات رسانه ای آژانس بود و اکنون پس از خدمت در نقش های مختلف بازاریابی در آژانس های مختلف ، از جمله هاورفت بازاریابی + رسانه ، نردری و دیجیتال رودخانه بازگشت. سوزکا می گوید: "معماران بازاریابی یک آژانس متفاوت از آن چیزی است که من سالها قبل در تیم رسانه کار کردم." "ماهیت استراتژیک نحوه فعالیت این آژانس با مشتریان ، تغییر فاحش از رادیو به تلویزیون و اهداف بیشتر دروغ گفتن است. پیش از این همه به نفع من در بازگشت به بخشی از چیزهای بزرگ نقش ایفا کرده اند. "

ریچارد نیکول به عنوان رئیس ارشد بازرگانی و مدیر عامل در مایکل اومنیک تجارت ، یک مشاور خرده فروشی مستقر در دبی معرفی شده است. در نقش جدید خود ، نیکول مسئولیت هدایت رشد منطقه و افزایش پیشنهادات آژانس را بر عهده خواهد داشت. Sachinnn Laala ، بنیانگذار مایع تجارت Omnicommerce ، گفت: "او پیشگام واقعی بازاریابی خریداران در امارات متحده عربی است ،" با داشتن تجربه ای فراوان در بازارهای جهانی بسیار رقابتی ، بینش هایی که او به ارمغان می آورد ، به طور چشمگیری به نفع مشتریان ما خواهد بود. " نیکول به عنوان مدیر ارشد بازاریابی بازرگانی Publicis ارتباطات در آسیا خدمت می کرد. Marketsmith Inc. ، یک آژانس بازاریابی متعلق به زن در نیوجرسی ، سه ماه استخدام جدید را به تیم اجرایی خود اضافه کرده است.

Jo Maggiore به عنوان مدیر خلاق به آژانس پیوست ، Samantha Foy به عنوان مدیر ارشد رسانه های دیجیتال معرفی شده است و راشل Schulties VP جدید عملکرد مشتری است. رئیس بوکتیشیو ، رئیس جمهور Marketsmith گفت: "ما زنان قدرتمند و موفقی را آورده ایم که هرکدام چیزی منحصر به فرد برای ما به ارمغان می آورد ، اما همه داده ها ، تجزیه و تحلیل و مدل سازی را در آغوش می گیرند." مهمتر از همه ، این رهبران با مشتری های بزرگ علامت گذاری کرده اند. قبل از ورود به آژانس ، Maggiore مدیر خلاق دیجیتال در GNC بود. Foy قبلاً در Active International کار می کرد و Schulties در خدمات مدیریت شده در Digital Media Solution بود.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد Media Door Media است که آخرین اخبار و به روزرسانی های Market Land ، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می دهد. از سال 2009 تا 2012 ، او برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس ، یک ستون نویسنده سندیکای معتبر بود. وی با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی ، در انواع مختلف انتشارات سنتی و آنلاین از جمله MarketProfs ، SoftwareCEO و مجله مدیریت فروش و بازاریابی مشارکت داشته است. بیشتر مقالات آمی را بخوانید.